Followers

Sunday, August 25, 2013

Red Velvet Cakewhat Aznil Nawawi bukan PERCUMA!

 
Salam Duniaku,,
 
Duniaku,
serius buat pertama kalinya aku mereward diri sendiri dengan menempah RED VELVET CAKE AZNIL NAWAWI tak pasti la betul ke tidak dia yang buat.
Yang aku teringat-ingatkan bila ada sekali aku jumpa Pak Nil di Astro jemputan dari kak shawati demo tudung untuk pembaca berita.
Teringat-ingat rasa Red Velvet hari 2 aku pasti dorang semua tipu katanya beli Red Velvet di secret resipi.
Soo untuk kepastian aku memang lama mengidamkan red velvet pak nil mesti sedap sebab banyak testimoni di instagramnya kata sedap, enak & malatop..
soo nyummy!!
 
Orang kata letih kita bekerja kurang-kurang 10% dari hasil kerja kita moh le kita reward diri.
Ada kelebihannya antaranya tak la kita rasa sungguh stress dengan kerja & situasi masa 2.
Jangan kesah suami tak belanja kau & jangan stress tak siapa nak hadiahkan kau sebab kau isteri mithali ok.
Bak kata orang,,
 JANGAN KAU HARAPKAN ORANG NAK BELANJA KAU ORANG!
Hahaha versi cakap stress.. :)
 
Contoh lain sebab kau perlu reward diri sendiri bukan mak bedah:
Tekanan jiwa sebab melayan anak-anak, suami, bibik mahupun ko stress dengan diri sendiri & dot dot dot dot.
Sungguh bahagia bila dapat reward diri memang rasa kepuasan yang tak terhingga terperi rasanya huh!
 
Lagi terbaik bila orang lain tak makan kau sorang je melantak sampai kembong.
JANGAN MEMBAZIR!
Kalau kau rasa tak sayang duit ko rasa & buang je ok.
 
 

 
Aku tak tau plak kita nakkan sesuatu itu percuma.
Dah tentulah berbayar alahai bedah pung pang pung pang nampak kau!.
Jangan tanya soalan stupid boleh?
 
Moral of the story:
Kongsi kasih sayang & ingatlah WALAU DENGAN CARA APA PUN. ;)
 
 
 


No comments:

Post a Comment