Followers

Saturday, November 5, 2011

My Beautiful Life~




Fikiran terus kehadapan,, mencari sinar kebahagiaan..
moga ada insan akan lebih bahagia dengan kehidupannya..
aku tenang aman bersama sang suami & my little prince.
Ahmad Daiyan Hilman,, kau pengubat luka hati mummy sayang.

Pada teman-teman yang disayangi,,
aku doakan kalian semua tabah menghadapi ujian yang diberikan..
lebih tabah apabila sesuatu berlaku pada diri kita sendiri.
Meratapi segala jalan & teruslah kehadapan. AYUH! tabah menjalani kehidupan,,
tabah menghadapi segala ujian dari ILAHI.....
Alhamdulillah aku punyai segalanya & lebih bahagia sekarang.
Walaupun bukan senang mencari kesenangan,,
tapi aku bersyukur sudah cukup bahagia dengan sesuatu yang lebih berharga,,

Alhamdulilah YA ALLAH...
Aku insan yang lemah lagi hina,,
Menerima segala hakikat yang KAU MAHA MENGETAHUI LAGI MAHA BIJAKSANA....
Setiap perancangan hanyalah KAU yang mampu tentukan segalaNYA...
Aku berserah..
Aku harus tabah dan terus cekal hadapi semuaNya...
Insyallah..

Saat-saat manis selepas dinikahkan oleh suami yang disayangi
AHMAD ERNERAZIAN..

*Kurusnya!


Sangat berterima kasih kepada temanku yang tidak jemu memberikan kata-kata hikmah & kata-kata semangat AHMAD ERNERAZIAN MNS..

yang bahagia: NURHIDAYAH ASH'ARI..

*Gambar-gambar semasa akad nikah pada 27 Dec 2008

No comments:

Post a Comment